Možnosti dopravy

Osobný odber v sieti Packeta SK
Cena: 3,5 EUR s DPH
Objednávku si môžete nechať doručiť na viac ako 3000 odberných miest v partnerskej sieti Packeta. Zásielku si môžete nechať zaslať na akékoľvek výdajné miesto za 3,5 EUR s DPH. Pri nákupe nad 100 EUR máte dopravu úplne zadarmo.
Objednávku môžete sledovať online na tomto odkaze.
Pri doručení objednávky na odberné miesto budete informovaní SMS a emailom, od tejto chvíle máte 7 dní na vyzdvihnutie. Objednávku môžete vyzdvihnúť vďaka heslu obsiahnutému v informačnej SMS a emaile.
Lehotu na vyzdvihnutie si môžete prostredníctvom odkazu a zadaním čísla zásielky predĺžiť až na 21 dní.

Prevzatie a reklamácia
Pri prevzatí skontrolujte neporušenosť obalu. Prevzatím zásielky potvrdzujete, že ste zásielku prevzali bez zjavných závad. Pokiaľ je obal poškodený, oznámte to priamo obsluhe výdajného miesta. Pokiaľ zistíte, že obsah zásielky je poškodený až po jej prevzatí a rozbalení, informujte prepravcu do 3 pracovných dní. Odporúčame zaobstarať fotodokumentáciu stavu zásielky bezprostredne po rozbalení.


GLS

Expresná dopravná služba GLS
Cena: 5 EUR s DPH
Rýchly a efektívny spôsob doručenia priamo k Vám domov zaručí firma GLS. Už druhý deň od objednania sa môžete tešiť na svoj balíček. Po jeho odovzdaní dopravcovi vás bude GLS informovať prostredníctvom e-mailu a SMS o termíne a čase doručenia, ktorý je možné upraviť podľa vašej potreby. Zásielku vám dopravca doručí za 5,5 EUR s DPH. Pri nákupe nad 100 EUR máte dopravu úplne zadarmo. V prípade, že Vás dopravca nezastihne, doručí tovar nasledujúci pracovný deň. Sledovať vašu zásielku alebo meniť termín doručenia môžete prostredníctvom odkazu na webe GLS.

Prevzatie a reklamácia
Pri prevzatí skontrolujte neporušenosť obalu. Prevzatím zásielky potvrdzujete, že ste zásielku prevzali bez zjavných závad. Pokiaľ je obal poškodený, oznámte to priamo obsluhe výdajného miesta. Pokiaľ zistíte, že obsah zásielky je poškodený až po jej prevzatí a rozbalení, informujte prepravcu do 3 pracovných dní. Odporúčame zaobstarať fotodokumentáciu stavu zásielky bezprostredne po rozbalení.



PPL ParcelShop (SMART)
Cena: 4,5 EUR s DPH

Prevzatie a reklamácia
Pri prevzatí skontrolujte neporušenosť obalu. Prevzatím zásielky potvrdzujete, že ste zásielku prevzali bez zjavných závad. Pokiaľ je obal poškodený, oznámte to priamo obsluhe výdajného miesta. Pokiaľ zistíte, že obsah zásielky je poškodený až po jej prevzatí a rozbalení, informujte prepravcu do 3 pracovných dní. Odporúčame zaobstarať fotodokumentáciu stavu zásielky bezprostredne po rozbalení.