Vrátenie/výmena tovaru a reklamácia

Nie ste spokojní s dodaným tovarom a chcete ho vymeniť za iný produkt? Nesadla vám veľkosť alebo sa niečo pokazilo? Je to jednoduché.
Najprv podrobne vyplňte nasledujúci elektronický formulár. So spoločnosťou Retino budete mať proces vrátenia, výmeny alebo reklamácie vždy pod kontrolou. Budete príjemne prekvapení, ako rýchlo a jednoducho môžete u nás vymeniť alebo vrátiť tovar. Pri výmene alebo vrátení tovaru musíte vrátiť nepoškodený tovar bez známok používania. Tovar riadne zabaľte a odovzdajte ho vybranému prepravcovi. Keď nám tovar dorazí späť, skontrolujeme ho a budeme vás informovať o ďalšom postupe.

 

Dôležité informácie, prečítajte si ich:


1. Riešite reklamáciu? Tovar nám zatiaľ NEODOSIELAJTE, ozveme sa vám.
2. Chcete tovar vymeniť alebo vrátiť? 
   A. môžete využiť zvýhodnené ceny pri odnose na pobočku Packety (cena spätnej dopravy 2 EUR Vám bude odpočítaná v dobropise)
   B. môžete si vybrať prednastaveného dopravcu Retina
   C. tovar môžete zaslať na adresu nášho skladu uvedenú nižšie
   D. tovar môžete vrátiť aj osobne na adrese nášho skladu počas týchto otváracích hodín: Po - Pia od 9:00 do 16:00 hod.

Tovar obvykle dorazí do 7 dní a vrátenie finančných prostriedkov na váš účet prebehne najneskôr do 14 dní (obvykle skôr). V prípade, že by doba čakania presiahla túto dobu, prosím, informujte nás a spoločne to vyriešime. Pokiaľ bola u Vašej objednávky doprava zadarmo a po vrátení časti tovaru poklesne celková hodnota objednávky pod limit 100 EUR, budú náklady na dopravu započítané pri vystavení dobropisu za vrátený tovar. Veríme, že tento krok je vzhľadom na súvisiace náklady pochopiteľný a my tak budeme mať možnosť toto zvýhodnenie aj naďalej udržať, ďakujeme!

 

Adresa skladu:


FulfillmentCZ
BERGAM
Do Čertous 2634/7
193 00 Praha 20
(hala H1 vlevo - rampa č.6)

telefon: +420 776 640 288

e-mail: reklamacie@bergam.sk